Recenzie Scandalos de L.J. Shen

Autor: L.J. Shen Data recenziei: 2022-01-13

Dacă îți era dor de o lectură delicios de interzisă, atunci Scandalos de L.J. Shen este pentru tine! Seria „Păcătoșii din Orașul Tuturor Sfinților” vine la pachet cu noi personaje și intrigi efervescente. Trent Rexroth are o personalitate complexă. Dur și tăcut, te seduce până în măduva oaselor. Poate fi nemilos când este cazul, dar și extrem de afectuos când vine vorba de fiica sa, Luna. Și, cu aerul său protector, ce-i mai lipsește? O adolescentă care să-i dea lumea peste cap. Unde mai pui că este chiar fiica dușmanului său? Trent este un sugar daddy la propriu și la figurat. La 33 de ani este deja milionar, are o afacere de succes și este irezistibil de sexy. Doar că, Edie Van Der Zee, noua sa cucerire este extrem de independentă și nu acceptă niciun fel de ajutor. Deși s-a născut într-o familie bogată, Edie nu își dorește să trăiască în lux, fapt ce îl înnebunește pe Trent care este obișnuit să obțină ce vrea de la femei datorită potenței sale financiare.

„Îmi doream tot ce este interzis, rău și nebunesc. O voiam pe fiica partenerului meu, care are jumătate din vârsta mea.”

Stilul lui L.J. Shen te cucerește pe deplin. Pe lângă scenele fierbinți de sex, autoarea prezintă realități complexe, de-a dreptul emoționante. Luna, fiica lui Trent Rexroth are patru ani și încă nu vorbește, fapt care îl demoralizează total. Deși la început ni se prezintă un Trent dur, narcisist și nepăsător, de-a lungul romanului, se dovedește a fi un bărbat sensibil, responsabil, pentru care zâmbetul fiicei sale este la fel de prețios precum lumina ochilor. Simțindu-se neputincios din cauza tăcerii selective a fiice sale, Trent se adâncește din ce în ce mai mult în singurătate. De asemenea, există și alte detalii profunde care ies la iveală pe parcursul acțiunii. Autoarea ne dezvăluie traumele lui Trent Rexroth. Fiind mulatru, s-a simțit adesea confuz și stingher și nu s-a regăsit în nicio comunitate rasială. Un roman impresionant, presărat cu emoție, care te seduce prin exotismul personajelor și scenele fierbinți de sex.

Spre deosebire de multe romane erotice cu final previzibil, Scandalos te ține în suspans și îți oferă răsturnări de situații la tot pasul. Nu ai cum să nu te îndrăgostești de personajele perfect conturate și de intrigile picante. L.J. este maestră în a construi scenarii care îți taie răsuflarea, povești care, pe lângă romantismul fizic evident, au o intensitate emoțională viscerală. Odată ce începi să-i citești romanele, nu mai ai scăpare!

„Când totul se va termina, tot ce va rămâne din noi va fi pielea transpirată, mințile răvășite și inimile frânte. Îți vei aminti de mine ca bărbatul care te-a făcut să plângi, iar eu îmi voi aminti de tine ca fata pe care a trebuit să o rănesc pentru a o aduce pe linia de plutire.”