Recenzie Jocul cu focul de L.J. Shen

Autor: L.J. Shen Data recenziei: 2022-01-19

Nu te juca cu focul, că s-ar putea să te arzi! Cu toții știm zicala asta, dar riscul este atât de tentant, încât în acele momente de extaz, nu mai ții cont de nimic. Grace este o fată timidă, plină de secrete care îl întâlnește pe West, băiatul dur, care ascunde de fapt, un suflet sensibil. Luptele ilegale sunt totul pentru el, astfel, atunci când este admis la Universitatea din Sheridan, face senzație printre locuitorii orașului. Grace, la rândul ei, ascunde un secret de temut. Cândva populară, acum trebuie să se ascundă de toată lumea. Orășelul Sheridan pare adăpostul ideal. Aproape de locul în care locuiește bunica ei, îi dă un oarecare sentiment de siguranță. Până când îl întâlnește pe West, iar inima i-o ia la galop. Cred că nu trebuie să mai explicăm de ce fetele timide se îndrăgostesc de băieții răi. Vulnerabilitatea ascunsă a lui West este tocmai trăsătura care o scoate din minți și o face să vrea mai mult. Cu cât încearcă să-l îndepărteze, cu atât pătrunde și mai adânc în gândurile ei. În încercarea de a trăi totul la intensitate maximă, Grace are certitudinea că se va arde, iar de data aceasta îi va fi imposibil să își revină.

Jocul cu focul este genul de ficțiune young adult pe care pur și simplu nu o poți lăsa din mână. Cu intrigi acide și drame profunde, te ține captiv până la ultima pagină. Trecutul bântuitor al personajelor este fascinant, nu mai vorbim de chimia lor explozivă. Totuși, nu este un roman pentru toată lumea, dar este, cu siguranță, captivant pentru toți elevii de liceu. Cu detalii provocatoare, te face să intri în mintea adolescentului, atât de anxioasă și plină de mistere. L.J. Shen a construit atât de bine personajele, încât par a fi suflete pereche. Până și poveștile lor din trecut sunt trase la indigo. Gândurile suicidale le-au invadat viața, iar fiecare pagină a cărții te ține cu sufletul la gură. O carte pe care o citești când asculți piesa Everybody loves an outlaw.

Inițial, West este exact genul de personaj antipatic, care îți provoacă sentimente de repulsie. Crud, bădăran și, de cele mai multe ori, insensibil. Genul de tânăr care se comportă ca un gunoi, chiar și cu Grace. Dar, atunci când îi afli povestea de viață, ți se rupe sufletul. Este genul de bărbat cu foarte multe contraste, un fel de Dmitri Karamazov, care până la sfârșitul romanului se transformă din antierou în erou. L.J. Shen te face părtaș la acțiune, iar dacă ești un cititor de sex feminin, cu siguranță te vei regăsi în stările emoționale ale lui Grace.

Grace este un personaj de care te vei îndrăgosti. Plină de secrete și umbre, te face să vrei să o fi cunoscut în viața reală. Câtă dedicație față de bunica ei bolnavă și ce sacrificii este dispusă să facă...

Un roman emoționant care te pune pe jar la propriu!