În stoc
+ Cost transport, doar 5.9 Lei
Comandă prin telefon 031-433.51.65
L-V 09:00 - 18:00 Livrare internațională

Descriere

Recenzie "Iubind-o pe ea" primita de la Goodread

"Sunt surprinsă în cel mai plăcut și firesc mod să văd din ce în ce mai mulți scriitori români atât de talentați încât îți dau palpitații. În caz că nu v-ați prins deja, Alexandru Chermeleu este unul dintre scriitorii care au reușit să-mi facă pielea de găină. (Poate am și plâns, dar shhht! ) Iubind-o pe Ea trebuie să fie citită de fiecare dintre noi, de femei în special, și de bărbați pentru a înțelege un sfert din sfertul sfertului din jumătatea minții Ei. Dacă m-am regăsit în carte? Am simțit că devin una cu fiecare cuvânt, deși încă mă gândesc că poate n-am înțeles cartea asta 100% și asta pentru că, la fel ca Femeia, cartea trebuie iubită, nu înțeleasă. O femeie înseamnă glasul cel mai dulce din mulțimea de voci ce sună metalic și surd a durere. O femeie înseamnă cartea cea mai nobilă și așternută în raftul fără de praf al inimii. Un manual al Iubirii, ediție revizuită și adăugită, cu feliuțe subțiri de suflet de femeie. Ajungi să te cunoști, să te descoperi, să realizezi că tot ce ai trăit până acum a fost o minciună. Ajungi să te (re-)creezi pe tine, devenind Eul acela adânc îngropat în zeci de personalități. Iubind-o pe Ea reușește să imortalizeze realitatea, dezbrăcând-o de-a dreptul de textile fade."

Recenzie Mara Caloian

"Mi-a plăcut cartea. Mi-a plăcut pentru că te face să simţi emoţii pozitive, te face să zâmbeşti şi să crezi că meriţi mai mult decât o viaţă disecată în clipe efemere de iubire. E ca o … gură de aer proaspăt inhalată cu nesaţ dimineaţa devreme pe ţărmul mării, când soarele începe să ardă valurile. Şi aproape că simţi cum oxigenul rece îţi vindecă plămânii înecaţi de prea mult fum de ţigară. Ceaţa se risipeşte, norii dispar şi eşti liber să vrei un nou început. „ Iubesc la nebunie cafelele cu tine, deşi nu am băut încă niciuna.”

Ce-ar fi dacă azi mi-ai lua o cafea?:)"

Testimoniale

Despre autor

Alexandru Chermeleu, cel mai citit psiholog din mediul online și unul din cei mai apreciați bloggeri din blogosfera românească a reușit să ajungă în inimile a nu mai puțin de 2 milioane de oameni prin scrierile sale pline de substanță. Cartea 'Iubind-o pe Ea' vine ca o încununare a frânturilor sale de gând, reușind să atingă punctul cel mai sensibil pe harta ființei: Iubirea! Fie că ești femeie sau bărbat, această carte îți va deschide ochii minții și ai inimii și te va ajuta să îți vindeci sufletul, purtându-te prin cele mai frumoase metafore ale vieții. Una din cele mai așteptate cărți ale anului este aici! Comandă cartea acum!

Specificaţii

Aspect

Format: 140x210

Alte specificatii

An aparitie: 2015

Editura: A.C. Personal

Numar pagini: 213

Autor: Alexandru Chermeleu

Recenzii

Rating general al produsului
5 9 recenzii
Distribuţia stelelor din recenzii
5 stele
100%(9 voturi)
4 stele
0%(0 voturi)
3 stele
0%(0 voturi)
2 stele
0%(0 voturi)
1 stele
0%(0 voturi)
acum 9 luni
Mihaela Enache

O carte care te transformă și îți prezintă iubirea dintr-o altă perspectivă. M-am îndrăgostit de fiecare cuvânt care m-a influențat și m-a atins până în adâncul sufletului. Mă simt mai pregatită ca niciodată să iubesc și să trăiesc la cote maxime. Am evoluat citind fiecare rând și am simțit și simt nevoia să-ți mulțumesc pentru această carte!

acum 10 luni
Elisabeta Moraru

Sublim! De mult timp nu am mai citit ceva atât de captivant și emoționant! O carte excepțională pe care am așteptat-o cu mult drag! Aveam impresia că nu mai ajunge la mine, deși cartea a ajuns a doua zi după ce am plasat comanda pe site-ul bookzone.ro Îți mulțumesc Alexandru Chermeleu pentru că ți-ai dedicat timpul și ne-ai oferit o carte de-a dreptul minunată! O recomand tuturor celor care au iubit sau iubesc pe cineva. Vă promit că o să vă placă și că veți aștepta cu drag și al doilea volum.

acum 11 luni
Carmen

Cand am auzit ca pregatesti urmatoarea carte am simtit o emotie de nedescris! De abia astept sa o publici. Sper sa ai lansare si in Bucuresti. te pup. Carmen

acum 11 luni
Cosmin

Imi pare bine ca am achizitionat aceasta carte. Am citit-o, atat eu, cat si prietena mea. Bravo, domnule! tine-o tot asa!

acum 1 an
Iulia Paraschiv

O carte ca nici alta. O carte care m-a ajutat să trec peste o perioadă grea din viață. Aș putea spune că a fost ca o alinare a sufletului meu fiind în acelasi timp și o redescoperire personală. Uitasem cine sunt și ceea ce îmi doresc de la persoana de lângă mine. Iubirea rănește dar și vindecă!

acum 1 an
Andreea Eu

Hmmm, nici nu știu cum să descriu mai bine această carte. Să fie ca un psiholog pe care îl așteptam? Da! Acesta este un cuvânt perfect. M-a ajutat să îmi îmbunătățesc relația cu prietenul meu, să ne înțelegem mai bine și chiar să ne iubim mai mult. Chiar și el a fost impresionat de Iubind-o pe Ea! P.S Acum cartea a rămas la el :) mersi, Andreea

acum 1 an
Andrada

I love your book! Am si un citat preferat pe care trebuie sa-l scriu aici: " Antrenati-va mintea! Mult si din ce in ce mai mult! Pentru ca o inima neantrenata zilnic va inceta sa bata cu si pentru celalalt". Kissss si love!

acum 1 an
Copindean Alina

Parerea mea ca aceasta carte, o carte pe care ai scris-o cu sufletul, nu e o carte pe care sa o citesti si sa o pui in biblioteca sa se aseze praful pe ea. E o carte pe care poti sa o citesti la nesfarsit, sa te bucuri de franturi din ea zi de zi. E o carte in care ne regasim multe dintre noi, care ne-a ajutat si poate ne va mai ajuta sa trecem peste momente grele, o carte ce-ti alimenteaza credinta ca mai exista dragoste si ca trebuie doar sa crezi si sa fi punctual la intalnirea cu ea. E o carte care se savureaza, nu se citeste, se gusta si se traieste. Multumesc pentru ea si pentru tot.P.S. limba romana e mai bogata acum, metaforele tale o imbogatesc.

acum 1 an
Manuela

Cartea am comandat-o, am primit-o si bineinteles am devorat-o! Cartea este o carte de capatai pentru orice femeie ca vrea sa se respecte! Si doar un barbat putea sa scrie o asa carte! Numai un barbat poate sa ,,invete" o femeie sa fie FEMEIE! Cu mult drag, Manuela.

Transport gratuit la Bookzone

Transport gratuit La peste 90% dintre produse

Peste 100.000 de clienți mulțumiți